Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boden-gaah!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 19:00   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden-gaah!

Jeg har bestilt en god del klær fra Boden, og det har vært problemfritt. Helt til i går. Da hentet jeg pakken som skulle inneholde fin lang ullgenser/tunika med høy hals. Da jeg prøvde den så den fullstendig ut som et telt, og jeg trodde først bare at den var gedigen i størrelsen eller manglet helt fasong. Men ved nærmere ettersyn var den altså to størrelser større enn bestilt. Jeg sjekket ordren for å være sikker på at jeg ikke hadde gjort feilen selv. Der sto den riktige størrelsen, så der hadde det skjedd en feil i pakkingen.

Heldigvis var de veldig behjelpelige hos Bodens kundeservice, og refunderer både prisen for plagget, returportoen og toll/avgifter. Likevel ganske irriterende å ikke få det man har bestilt, måtte styre med retur og utfylling av skjemaer, ny tur på posten, mailing av kvitteringer og i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:25   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden-gaah!

Det er menneskelig å gjøre feil og jeg synes bare jeg har hørt positivt om Boden når det gjelder håndtering av slike saker. Håper du får det du bestilte til slutt!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 19:26   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, selvfølgelig kan det skje feil, og de ordnet det veldig greit. Men jeg syns jo kanskje de kunne klart å dobbeltsjekke størrelsen, spesielt på ting som skal sendes utenlands. Det koster jo fort mer enn prisen på plagget bare å sende det i retur og betale avgifter. (285 kroner betalte jeg for å sende registrert pakke). Men jeg gir Boden en sjanse til jeg altså.

Gammel 25-01-12, 19:30   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en av grunnene til at jeg så godt som aldri bestiller klær via postordre, det er så forbanka pesete å returnere det om noe er feil, eller klærne ikke passer. :lat:

Gammel 25-01-12, 19:33   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja. det syns jeg også, men har følt det temmelig safe å bestille sånne plagg som en ikke er avhengig av skal sitte akkurat. Bukse eller fasongsydd kjole uten stretch er uaktuelt å bestille uprøvd, for eksempel. Jeg hadde bare ikke regnet med at de skulle sende meg plagget i en helt annen størrelse enn jeg hadde bestilt.

Gammel 25-01-12, 21:25   #6
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Men pleier ikke folk få solgt Boden-kjøp fortere enn svint når de legges ut på FP? Kanskje enklere enn å returnere?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.