Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Hvilke ferdig-kakemikser er gode?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 13:18   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Spinnoff: Hvilke ferdig-kakemikser er gode?

I lys av en annen tråd der ferdig-kakemikser ble lovpriset som en god løsning når man vil tilpasse maten til diverse allergi og matvareintoleranser, men ikke føler seg trygg på ukjente ingredienser og annet. Men noen av disse kakene er jo ikke spesielt gode. Jeg synes for eksempel at toro muffinsene smaker litt..fettete og kunstig.

Så det jeg lurer på er: Hvilke ferdig kakemikser kan en servere barn (og eventuelt også voksne) uten å skjems? Jeg tar gjerne tips om gode kakemikser som ikke er tilpasset allergi/matvareintoleranser også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.