|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Ja jeg tenkte vi kunne ha en positiv tråd her om det beste stedet du har sovet i verden. Hvilket hotell var det? Hvor ? Og hvorfor syntes DU det var så fantastisk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Park Hyatt Tokyo. A.k.a. Lost in Translation-hotellet. Jeg er ikke vant til luksushoteller, så kombinasjonen luksus, Japansk servicemindedness og ikke minst at det var LiT-hotellet, gjorde meg helt stum av beundring.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Her: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Smugleser
|
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Daværende Emerson & Green i Stone Town, Zanzibar. Etter to uker i bushen er dusj og utendørs badekar på toppen av et slikt hotell den ultimate luksus. Dere må se på bildene. Mat på terreassen var magisk. http://www.zanzibar-holiday.com/acco...een_hotel.html
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Eg slår eit lokalt slag for www.alexandra.no i Loen. Da føle eg meg så avslappa, spise så god mat, servicen er fantastisk og eg forlate aldri hotellet før eg sjekke ut for å dra. Og eg skal dit neste helg.
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?King Charles, tror jeg det het. Femstjerners i Athen, og min kjære og jeg ble oppgradert til en helt vanvittig suite, utsikt mot Akropolis og luksus i alle bauger og kanter. Det var very nice. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
fri
|
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Det må ha vært det flotte jernbanehotellet i Hua Hin i Thailand. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Raffles i Singapore. Rein luxus med egen butler. http://www.raffles.com/home/ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Det må være Hilton i San Francisco: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Det må ha vært Tampa Marriott Waterside Hotel & Marina i Tampa, Florida.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?Jeg husker veldig godt Shangri-la Rasa Sentosa island i Singapore . Fantastisk frokost , super betjening , stille og rolig . |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?The Fullerton Hotel Singapore. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Det beste hotellet du har oppholdt deg i?De beste sengene har de i Four Seasons hotellene. Jeg har vaert paa de fleste av dem i Asia. www.fourseasons.com |
|
|
|
![]() |
|
|