|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Dette er første gang på mange år at vi ikke har hatt ferie bestilt i romjula. Vi vet rett og slett ikke hva vi vil eller skal! Og jeg blir helt stressa av å ikke ha det klart.
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 26-01-12 kl 17:27. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Kanskje det ja? Hvor i all verden er den plassen? Sverige tipper jeg, men hvor?
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Tja, Paris er jo fantastisk om sommeren. Kan bli varmt, men har vanligvis ganske levelige temperaturer (vi hadde maks uflaks da vi var i Berlin i 2010. De hadde tidenes varmeste sommer og vi orket ingen verdens ting.). Eurodisney er jo ethvert barns drøm, så jeg ville nok stemt for det hvis dere har vært inne på tanken. Det er en nydelig by, med uendelige muligheter for alle.
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Paris kan bli skikkelig varmt om sommeren, men det er ikke gitt. Jeg var der ti dager i Juli for noen år siden og det var helt greit. Litt gråvær og ellers mellom 17-22 grader. Helt ok! En del turister da, men August er verre. Paris er jo bare fantastisk med mange utfartsmuligheter! En favoritt hos meg iallefall og en av de europeiske storbyene jeg tror det er best å ta med barn til!
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Skal sjekkes ut!
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva i all verden skal vi finne på i sommer? (feriefrustrasjon)Lurt å bestille i Paris iallefall. Jeg tror jeg uansett ville bestillt på forhånd, så slipper man å loke rundt i fremmed by på kveldstid etter passende overnattingssted :erfart: også har dere små mål som man kan legge opp kjøreturen etter .
|
![]() |
|
|