Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Proactiv

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 11:44   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Proactiv

Noen som har prøvd den?

Tenkte at kviser var sånt man hadde som tenåring men neida. Her kommer det masse rett før og under mensen. Altså 2 uker iløpet av 1 mnd.

Har prøvd det meste vil jeg tro.

Gammel 30-01-12, 13:37   #2
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Proactiv

Jeg har prøvd og vil ikke anbefale det. Elendig. Gjorde ingenting for min hud, ble bare værre.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 20:43   #3
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok. Takk for svar Urie.

Gammel 30-01-12, 20:56   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Har også prøvd det, og anbefaler det ikke. Virker som det er veldig sterke produkter, de sleit på huden min ihvertfall.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:03   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville ikke brukt så sterke produkter på huden. De fjerner kanskje kvisene, men prisen kan like gjerne være tørr og sår hud i ubalanse, som det tar lang tid å hele. Jeg ville heller forsøkt en mild hudpleieserie, og brukt produkter lokalt på kvisene, med virkestoffer som glykolsyre og/eller salisylsyre, for eksempel fra Dermalogica eller MD Formulations. Hormonelle kviser er gjerne vanskelige å bli kvitt, og dukker gjerne opp på haken eller kjevebeinet.

Kanskje du kan ta en prat med en hudpleier om hva som anbefales slik at du får produkter tilpasset din hudtype, og som ikke er for agressive?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.