|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Hva lager man til en familie som skal ha sin første middag etter at sykdommen har lagt seg, men før den virkelige matlysten har kommet?
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Jeg laget pizza og taco de to første dagene etter min egen spysyke. Føler at jeg ikke eier salt i kroppen etter en sånn runde og må ha noe som smaker salt og er lettspist.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Fullkornsmakaroni med smør og salt evnt. ost på om du orker. Så kan heller de andre få noe annet ved siden av i tillegg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Fiskegrateng fungerte bra hos oss. Veldig lett fordøyelig mat uten de store, sterke smakene.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Vi har hatt hell med ris med smør og salt, evt pasta med smør og salt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Suppe. Gjerne basert på buljong. Eller tomatsuppe. Fint brød til, ikkje grovt. Ein snill start
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Jeg bruker å like salt suppe, type kjøttsuppe eller sodd i slike sammenhenger. Ellers er jo kylling og ris skånsomt, men jeg føler jeg har behov for salt når jeg har vært syk.
![]() |
#9 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett fordøyelig middag etter spysjuka?Tusen takk for svar!
![]() |
|
|