|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Hva vasker jeg sammen med disse da?Kjøpte slikt standard sett med genser og tights i rød og hvitstripete bomullsstoff.
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Hvis det ikke er eksepsjonelt dårlig kvalitet så skal ikke røde felt på ellers hvite klær farge av. Ungene har f.eks røde- og hvitstripete pysjer fra PoP, de går på lys vask. Ditto med hettejakker med hvite felt på ermene osv.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 01-02-12 kl 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Jeg skrev ikke at det var fra PoP jeg.
![]() |
#5 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Første gangen har jeg som regel vasket alene, ikke spesielt økonomisk eller miljøvennlig, men jeg ikke tatt sjansen på at det skal farge over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Jeg hadde vasket det sammen med kulørte ting første gangen. Kulørte ting som har mistet all overskuddsfargen that is.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Jeg tror jeg hadde vasket det alene første gang, eller med noe hvitt som det ikke var så nøye med. Type gamle håndklær eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Alene første gangen, så sammen med mellomfarget tøy, altså ikke kritthvitt og ikke mørkt tøy. Vi sorterer farger i tre forskjellige.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Jeg vasker i litt eddik om jeg er redd fargen smitter av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?Hvis det er Polarn O. Pyret skal det gå fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva vasker jeg sammen med disse da?Jeg hadde vel genrelt vasket det som jeg ellers vasker ting som er "rødt og noe annet", like gjerne sammen med rød-vask. Dog da altså, ikke andre NYE røde ting, men ting jeg vet ikke farger av.
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva vasker jeg sammen med disse da?
Jeg ville gjort det samme av samme grunn. :jentemamma:
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ha vasker jeg sammen med disse da?
![]() |
|
|