|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sitter og ser på Forbrukerinspektørene. Der kommer det fram at Strawberrynet.com kanskje selger kopier. Blivakker.no blir det også satt spørsmåltegn til. Sist redigert av Nelly : 01-02-12 kl 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandel.Blir spennende å høre konklusjonen. Jeg spurte her inne om dette var ekte varer, og fikk høre at det var det. Jeg har dog bare bestilt en gang, for jeg fikk litt følelse at dette ikke ikke var ekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelOj, ser det nå er ferdig. Hva ble konklusjonen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelOi, nå ble jeg nysgjerrig - og en smule skeptisk. Hva konkluderte de med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelSitter og ser på det nå. Kommer neppe til å bestille fra strawberrynet.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelOj, jeg var klar over at dette er et stort problem men har vel alltid stolt på disse to nettstedene. Tør nesten påstå at jeg kun har fått ekte varer så langt fra begge steder, inkl. Dermalogica produkter fra blivakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelHar ikke sett programmet, men har kjøpt mye fra strawberrynet uten å ha noen mistanke om at noe er fake. I de aller fleste tilfellene har jeg kjøpt produkter jeg kjenner fra før, uten å merke noen forskjell hverken på selve produktet eller emballasjen. Det må isåfall være snakk om ekstremt gode kopier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelJeg fikk bare med meg slutten selv, ikke hele sammenhengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandel
Mente at jeg hadde lest at vi ikke skulle legge link i HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
<*(((<
|
Det er ingen forumregel på det, men det er en veldig vanlig misforståelse som av en eller annen grunn har satt seg. Forumet for Nyheter og media har til og med en klistret post som prøver å oppklare litt: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=65908
Ikke spis den gule snøen. Sist redigert av torsk : 01-02-12 kl 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Og jeg som trodde jeg hadde gjort en feil da jeg så linken i HI, etter å ha skrevet den i andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelAt kremer kommer fra Asia med skrift på et asiatisk språk, og kanskje litt ulike dem vi kjenner her hjemme, betyr ikke nødvendigvis fake, men at produsentene utvikler ulike produkter for ulike markeder. Strawberrynet ligger vel i Hong Kong, og vil nødvendigvis tilby et vidt spekter av produkter fra for eksempel Lancôme, inkludert produkter som aldri er tiltenkt europeiske markeder. Behovene kan være ulike, og som forbruker gjelder det å vite hva man kjøper.
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: FBI i dag 01.02.12, om netthandelJeg har kjøpt mye der som har helt autentisk emballasje og pakningsvedleg i tillegg til at selve produktet er helt som samme kremen kjøpt i norske parfymerier, kan ikke helt se for meg fake-fabrikken der de produserer alle produktene til en hel masse merker, og får dem til å fremstå helt likt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Har handlet mye fra Strawberrynet, og checket opp prisene mot norske parfymerier. Husker man å få refundert porto, er det opp til 50% billigere (men ofte samme pris som i tax free butikken på Gardermoen). Jeg har aldri hatt mistanke om, at varene ikke var ekte, og det har aldri vært noe med mystisk asiatisk skrift.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 04-02-12 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|