|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
InBodyNoen som har tatt InBody test? (en bodyanalyse som måler kroppens sammensetning - vekt, proteiner, mineralter, kroppsfett, muskelmasse, balanse mellom høyre og venstre) Sist redigert av Nip : 03-02-12 kl 13:15. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: InBodyNÅ har jeg dog lest om det. Høres spennende ut - hvor mye koster slikt? Ser for meg at det kan være motiverende for trening om man tar det ved oppstart av trening og etter en gitt periode eller noe sånn.
|
|
|
#5 |
|
Sv: InBody
Ja, jeg skulle ønske jeg tok det før jeg begynte å trene, for gøy å ha noe å jobbe med og mot, men det tok jeg jo ikke... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InBodyHvor tok du denne testen, Nip? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: InBody
De hadde en maskin på actic brygga - Hamar nå som skulle stå ett par uker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InBodyJeg har tatt test hos Elixia for noen år siden, og har en tanitavekt hjemme som også måler muskelmasse, innvendig fett osv. Jeg er muskuløs, men for feit. Akkurat det var ingen overraskelse. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: InBodyJeg har tatt en slik test i dag. Utrolig morsomt og spennende. Og jeg ble overrasket over at min idealvekt var høyere enn hva min målsetning er. Så nå skal endel av det overflødige fettet byttes ut med muskelmasse. Jeg har fått satt opp ett treningsprogram ihht InBodytesten, så nå skal jeg holde på med det i 6-7 uker, før vi går videre. Så skal jeg ta ny InBody test om 6 mnd for å se om ting virker som de skal.
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Sv: InBodyJa, og fettprosenten var alt for høy:-( Har prøvd å få den ned også, men den er like høy. BMIen min er i øvredelen av normal, så jeg er ikke feit. Vet ikke om jeg liker sånne tester! |
|
|
|
![]() |
|
|