Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 14:18   #1
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?

Jeg føler meg ensom og forlatt...:snufs:
Jeg tror jeg er den eneste her i verden som ikek spiller WF, stemmer dette??
Eller er det flere som meg her inne kanskje???

Gammel 05-02-12, 14:21   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF??

Jeg spiller heller ikke.

Gammel 05-02-12, 14:23   #3
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg den eneste i hele verden som ikke spiller WF?

Jeg spiller ikke. Har mobiltelefon fra 2003...

Gammel 05-02-12, 14:27   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle inn og si ja, men nå ser jeg at det har vært to forran meg og ødelagt alt sammen.

Hvorfor spiller du det ikke da?

Gammel 05-02-12, 14:27   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nei.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:27   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg har testa det ut, men fann ut at det ikkje var noko for meg.

Gammel 05-02-12, 14:28   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er du ikke. Jeg spiller ikke.

Gammel 05-02-12, 14:30   #8
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Nope, jeg spiller heller ikke

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:31   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiller heller ikke.

Jeg er ekstremt konkurransemenneske og lettere dysleksi lar seg ikke kombinere. Jeg blir bare sur for jeg ser ingen ord.

Gammel 05-02-12, 14:32   #10
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg er ikke alene her i verden
Grunnen til at jeg ikke spiller????
1) Jeg blir hektra på alt slikt
2) Jeg blir hekta selv om det i utg punktet ikke virker interesant
3) Jeg blir hekta selv om jeg stinker.
4) Jeg blir hekta selv om kryssord, scrable ol er noe av det kjedeligste jeg vet.

Så jeg holder meg laaaangt unna.

Gammel 05-02-12, 14:34   #11
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg skulle inn og si ja, men nå ser jeg at det har vært to forran meg og ødelagt alt sammen.

Hvorfor spiller du det ikke da?

Ha ha ha, det var da enda godt at det var noen som øsela denne for deg. Så føler jeg meg ikke riktig så ensom lenger

Gammel 05-02-12, 14:38   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiller ikke WF. (Eller noe annet for den saks skyld.) Man må vel ha noe android for å spille? Det har ikke jeg.

Gammel 05-02-12, 14:42   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiller heller ikke. Jeg hadde sikkert forsøkt dersom jeg hadde en sånn fancy telefon, men det har jeg altså ikke. Dessuten har jeg alltid syntes at Scrabble er litt kjedelig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 14:43   #14
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg spiller ikke, og har ingen planer om å begynne heller....

Jeg bruker heller ledig tid til å lese ei bok.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:01   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg eier ikke interesse for spill, og har nok jeg kaster bort verdifull tid på om jeg ikke skulle henge på WF hele døgnet i tillegg. Helt bevisst valg fra min side.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:03   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiller ikke, jeg kan ikke legge meg til flere tidstyver sånn som det er nå.

Gammel 05-02-12, 15:18   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiller heller ikke og har heller ikke testet det.. ingen her i huset spiller det.
Om jeg skulle blitt hektet på noe mer så drømmer jeg å få overskudd til å prøve å sy velourtunika...

Gammel 05-02-12, 15:32   #18
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spiller ikke. Har rett og slett ikke tid .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 15:33   #19
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Standard

PHU....jeg skjønner at jeg ikke er den eneste jo,
Det var herlig å se.

Gammel 05-02-12, 15:43   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dere er temmelig kjedelige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.