|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....«Dagdrømmeren» Du later som du lytter men i virkeligheten har du «tunet» ut den andre personen. I stedet for å konsentrere deg om det som sies har du brukt din «mentale fjernkontroll» og skiftet til en mere underholdende kanal.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....Selvfølgelig kjenner jeg meg igjen. Alle er litt av det du nevner, noen mer enn andre av den ene eller andre kategorien. Jeg er så dristig at jeg påstår at de som ikke kjenner seg igjen mangler selvinnsikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....Jeg har elementer av dem alle. Til ulik tid og i ulik styrke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....Jeg er egosentrisk, problemløser og yndling - litt avhengig av dagsform og omgivelser.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....Jeg kjenner meg mest igjen i dagdrømmeren og egosentrikeren. Den sistnevnte synes jeg er mest pinlig når det går opp for meg (stort sett i etterkant) at jeg har "bedrevet". Jeg, jeg, jeg! Æsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....Jeg er fæl på egosentrikeren. Men jeg prøver å ta meg sammen og ikke alltid fortelle relaterte historier.
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Kjenner du igjen deg selv? Eller kjenner du noen? Realitycheck....
Som jeg skulle sagt det selv, men jeg føler dessverre det ofte er et tapt slag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|