|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lar man rørleggeren være alene hjemme?Ja, gjør man det? Jeg skal ha rørlegger her i dag, i et par timer. Jeg bør også være tilstede på et møte i barnehagen. Kan jeg gi ham nøkkelen og be ham putte den i postkassa? Han er ansatt i et firma, som ser seriøst ut på nettet.
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Jeg hadde gjort det.
|
|
|
#4 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Ville du gjort det med feieren? En nabo? Tror jeg ville sett an personen. Vi har hatt håndverkere flere ganger og gjemmer ikke lommebøker og ting. De får nøkkel. Men det er folk som er engasjert over tid, sånn at firmaet har noe å tape. Du får gjøre som du føler er best for deg. Generelt er det jo ikke sånn at man blir kjeltring av å være håndverker.
|
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Vi har gjort det med håndverkere vi har stolt på. I forrige bolig var det utbygger som gjorde utbedringer, i denne har det vært rørlegger - men nå kjenner vi eieren av firmaet vi bruker privat, da.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Jeg har gjort det mange ganger med håndverkere. Det har da vært store, seriøse firmaer for det meste.
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Han er sikkert gammel nok til å være alene hjemme nå,
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Min rørlegger får være alene hjemme.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Vi lar rørleggeren være alene hjemme hos oss, men så kjenner vi han. Jeg hadde sikkert gjort det med noen ukjente også
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Ja, det har vi gjort. Har hatt håndtverkere og vaskehjelp som vi har lagt ut nøkkel til, evnt vært der ved ankomst og dratt.
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Vi lånte en annen leilighet i fem uker da alle rør i huset skulle byttes, badet skulle bygges på nytt og en del skulle gjøres på kjøkkenet også. Å sitte hjemme og passe på håndverkerne i fem uker hadde ikke vært et alternativ.
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?
Av den grunn har jeg faktisk møtt håndtverkere av ymse slag som opplyser at de ikke har lov å være alene i huset. Feieren blånekta, han hadde ikke lov av sin arbeidsgiver, nettopp fordi det ville bli ord mot ord om jeg kom hjem og plutselig savnet noe.
|
|
|
#18 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Det har jeg gjort,helt uten problemer. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Om han er pen ville jeg definitivt vært der med han. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Lar man rørleggeren være alene hjemme?Jeg hadde overhodet ikke noe problem med å holde meg hjemme når feieren var hos oss, for å si det slik.
|
![]() |
|
|