|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Dårlig hudpleie fra nettetVi har gått inn for å unngå parabener og andre skumle stoffer i alt fra såper til hudkremer og slikt. Det er litt vanskelig å finne noe i butikkene, og noe er dyrt så det virket som en god ide og handle på nettet når dette nettstedet dukket opp, Solace Aromatherapy. Det hele virker ganske greit til man får produktene som ikke helt viser seg å samsvare med beskrivelse. Sist redigert av arrow : 10-02-12 kl 03:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: dårlig hudpleie fra nettetIkke på nettet, men jeg liker godt origins-produktene som jeg kjøper på Esthetique.
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig hudpleie fra nettetTakk for tipset sindrome. Jeg googlet og ser at Origins kan bli fin gave Jeg passerte et parfymerivindu på vei til lunch, og der så jeg en økoligisk serie i vinduet jeg ikke har hørt om før REN. Den er dyr nok i hvert fall. Estetique er i hvert fall innen rekkevidde ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig hudpleie fra nettetHuff, tran høres ikke bra ut. Da blir det gjerne Origin på vei hjem. De har visst også en Weleda Pomegranate eske på tilbud til kr 340, tre tuber forskjellige kremer og slikt, men så ikke helt hva det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|