Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mat fra havet

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 14:01   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Mat fra havet

Jeg synes at vi burde være flinkere til spise mer sjømat i familien, men synes det er litt vanskeligere å eksperimentere med det enn med kjøtt. Helt sikkert vane.

Det skrives mye om hva man skal spise og ikke. Ikke fisk som er fisket her pga rovfiske og ikke der pga miljøgifter. Scampi skal man ikke spise pga miljøskader. Fisk fra frysedisken er heller ikke bra. Oppdrettsfisk fra ekle anlegg i Asia bør man holde seg unna etc etc.

Det jeg lurer på er hva kan man spise og hva skal man holde seg unna? Jeg er nemlig ikke glad i fisk som smaker mye fisk om jeg kan si det slik. F.eks sei og makrell.

Kan noen gi meg en innføring?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.