Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den beste ansiktskremen med solfaktor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 15:38   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Den beste ansiktskremen med solfaktor?

Jeg kunne tenke meg å kjøpe en god ansiktskrem som også har solfaktor. Har du en god å anbefale? Vil ikke at den skal ha "solfaktorkonsistens". Jeg bruker idag en fuktighetskrem fra MD, uten faktor.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 15:40   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste ansikstskremen med solfaktor?

*følgermed*

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:42   #3
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker krem fra MD, anti age med solfaktor 20. Superfornøyd med kremen og også den gode prisen fra www.prettyskin4less.com (har ikke sjekket om de har akkurat min krem der nå altså, men de pleier å ha den).Md formulations MOISTURE DEFENSE mener jeg den heter.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:21   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har tørr hud, og den jeg synes funker best, er PCA Skin Perfection Protection (eller noe liknende), med spf30 (eller var det 25?). Kjøpt hos hudpleier, eller ekstremt mye billigere rundt omkring på nettet. Den har ikke seig og fet solkremkonsistens, heller. MD gir altfor lite fukt for min hudtype.

Gammel 12-02-12, 21:34   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dårlig erfaring med hudkrem som også inneholder solkrem. Siden jeg bruker a vitaminsyre så er jeg ømfintlig for sol. Kun solkrem utenpå funker. Den fra Forever living er knall. Blir ikke fet eller hvit.

Gammel 12-02-12, 21:38   #6
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker no.7 fra Boots apotekene, den har SPF 15.

Gammel 12-02-12, 22:26   #7
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Ifølge ekspertene, er ikke det godt nok med dagkrem med solfaktor. Det optimale skal være å bruke din vanlige dagkrem, og smøre solkrem for ansiktet utenpå den. Passer meg egentlig perfekt, siden jeg har fet hud, og får kviser av alt utenom den ene solkremen jeg oppdaget i fjor.

Gammel 13-02-12, 18:13   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Ifølge ekspertene, er ikke det godt nok med dagkrem med solfaktor. Det optimale skal være å bruke din vanlige dagkrem, og smøre solkrem for ansiktet utenpå den. Passer meg egentlig perfekt, siden jeg har fet hud, og får kviser av alt utenom den ene solkremen jeg oppdaget i fjor.

Det leste jeg og et strd. Men det er ikke lov å ikke si navnet på kremen altså.

Gammel 13-02-12, 19:16   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste ansiktskremen med solfaktor?

Jeg har brukt denne siden 2006, veldig fornøyd med den.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:25   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg har brukt denne siden 2006, veldig fornøyd med den.

Bruker du den i tillegg til vanlig ansiktskrem?

Jeg tenker ikke til sånne dager jeg skal sole meg, men sånn til hverdagsbruk, ansett vær og vind, liksom. Til soling bruker jeg selvsagt en vanlig solkrem.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:39   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Bruker du den i tillegg til vanlig ansiktskrem?

Jeg tenker ikke til sånne dager jeg skal sole meg, men sånn til hverdagsbruk, ansett vær og vind, liksom. Til soling bruker jeg selvsagt en vanlig solkrem.

Ok, jeg forstår. Jeg burde kanskje ha lest bedre også.

Til vanlig bruker jeg Dermalogica Age Smart Dynamic Skin Recovery. Solfaktor 30. Den her: http://www.vivamondo.no/dermalogica-...-30ml-1oz.html#

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:26   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg bruker no.7 fra Boots apotekene, den har SPF 15.

Samme her. Fornøyd med den!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.