|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamelkonsument
|
![]() Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?
![]() |
#2 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Jeg har den og det er kjempegod kvalitet. Men ganske høy i livet, og for min del er det det eneste jeg ikke liker så godt med den. Ellers er den lett og behagelig å ha på seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Takk for svar!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Jeg har en slik, men det er lenge siden jeg har brukt den, passer neppe nå lenger etter to svangerskap. Hva koster de nye nå? Mulig jeg bare burde den lagt den ut på finn og få solgt.
![]() |
#5 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Tja, hvor høy er den igjen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?
Den er på tilbud her, og jeg vurderer sterkt å skaffe meg en.
![]() |
#7 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Egentlig har jeg lyst på den som heter Keb, men den var dobbelt så dyr...
![]() |
#8 |
Uhelbredelig B-menneske
![]() Sv: Fjällräven Vidda-bukse e.l.. Noen med erfaring?Altså, det er en veldig god turbukse (sålenge man liker høyt liv). Glatt stoff, som jeg tror er lett vannavvisende. Også liker jeg at det er strikk bederst i bena (den er ikke stram). Tåler vask og bruk godt. Sist redigert av Liljekonvall : 16-02-12 kl 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|