Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 10:52   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

Jeg innstallerte og har lasta ned et par episoder av Greys anatomy men nå er det bom stopp. Får ikke til å laste ned noe mer.. Hva har skjedd?

Noe enkelt jeg kan gjøre?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:54   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

Hmm min funker iallfall. Har du stilt inn på noe i den? Porter eller noe? Hvor laster du ned fra? Er det nok seedere?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:56   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm min funker iallfall. Har du stilt inn på noe i den? Porter eller noe?

Jeg tror ikke jeg har stilt på noe jeg. Bare installerte og klikka på ting og tang jeg ville laste ned. Har fått sett 2 episoder av Greys, men skulle gjerne sett fler.

Det står bare bom stille. Gjort det siden i går. Det står på de at de Download, men de står ikke under aktive.

Porter aner jeg ikke hva er

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:01   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm min funker iallfall. Har du stilt inn på noe i den? Porter eller noe? Hvor laster du ned fra? Er det nok seedere?

Jeg laster herfra: http://www.isohunt.com/torrents/?ihq=greys+anatomy

Hvor mange seedere trenger man?

Jeg forsøker å laste ned sesong 3 episode 1-18 og de to første har 0 under S.. er dette seeders?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:03   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: uTorrent 1.6.1 virker ikke lenger. Hjelp?

Da er det ikke nok seedere nei. Hvis det står 0 under seeds, så får du ofte ikke episoden, da er det nemlig ingen som deler den.

Jo flere seedere, jo fortere får du episoden. Jeg klarte å laste ned en episode med 0 seedere for litt siden, men kom bare til 99 % så stoppe det opp.

Jo flere leechere, jo flere er det som laster ned episoden samtidig. Det beste (når du ikke er på en lukket medlemsside da) er å laste ned episoder og filmer med flest mulig seedere og minst mulig leechere.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no