Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bra pasta, sentralt i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-12, 20:14   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Bra pasta, sentralt i Oslo?

Hvor finner jeg god pasta, sentralt i Oslo? Skal ha vesla med, hun er 8 år.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 20:17   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra pasta, sentralt i Oslo?

Det er veldig mange år siden jeg var der, men Santinos kanskje?

Sist redigert av Tallulah : 19-02-12 kl 20:41.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 20:39   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Santinos har ikke bra pasta lenger. Dessverre.

Gammel 19-02-12, 20:42   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dumt! Jeg trivdes på den ved Rådhusplassen. Men det er sikkert ti år siden jeg var der nå.

Villa Paradiso har kanskje pasta i tillegg til pizza?

Gammel 19-02-12, 20:45   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Olivia har ok pasta, men har veldig hyggelige lokaler så dermed kan de anbefales! Den italienske pizzaen er også god. Du finner de både på Majorstua, Aker Brykke og Tjuvholmen.

Gammel 19-02-12, 20:45   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunello ved Oslo city er ikke så verst. Og så har jeg hørt mye bra om den i borggården bak Domkirken, men jeg vet ikke hva den heter og har ikke testet den selv.

Gammel 19-02-12, 20:48   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Tenker du på Baltazar? Veldig god mat, men kanskje ikke et sted jeg hadde tatt med et barn. Det er hvertfall ikke sånn pasta ungen min forbinder med pasta. Det er et litt typisk forretningsmiddagsted.

Gammel 19-02-12, 20:53   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tenker du på Baltazar? Veldig god mat, men kanskje ikke et sted jeg hadde tatt med et barn. Det er hvertfall ikke sånn pasta ungen min forbinder med pasta. Det er et litt typisk forretningsmiddagsted.

Det er kanskje sant. Baltazar er jo skrekkelig dyrt i tillegg.

Brunello har jeg vært med barn og det var ålreit.

Olivia har jeg fått muggen pasta en gang. Men andre sier det er ålreit. Jeg tør bare ikke prøve igjen.

Gammel 19-02-12, 20:54   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sist jeg var på Santinos, 2-3 uker siden, fikk jeg god pasta. Var på den ved ppolitihuset.

Eksisterer forrresten PastaBasta lengre?

Gammel 19-02-12, 20:54   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Santinos på Skøyen har i hvert fall veldig god pasta, der er jeg ofte.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 21:03   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Santinos ved Politihuset i sentrum er bra, den i Tordenskjoldsgate var jeg ikke noe fornøyd med. Olivia liker jeg godt, men jeg har ikke spist så mye pasta der. PastaBasta finnes ja, nederst i Bogstadveien, men har ikke spist pasta der. Nå spiser jeg glutenfri pasta, men det burde ikke ha så mye å si.

Gammel 19-02-12, 21:19   #12
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Brunello ved Oslo city er ikke så verst. Og så har jeg hørt mye bra om den i borggården bak Domkirken, men jeg vet ikke hva den heter og har ikke testet den selv.

Det er en enklere Trattoria Cappuccino bak Domkirken, samme eiere som Brunello. Men skrekkelig lang ventetid for barn, og kanskje ikke åpent hele vinteren.

På Olivia Tjyvholmen ble barna underholdt av sjonglerende servitør. .

Gammel 19-02-12, 21:22   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Santino's ved Politihuset er fin, syns jeg. De er flinke med barn der.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 08:58   #14
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar. Santinos ved politihuset og Brunello høres ok ut. Skal sjekke litt menyer.

Tjprven, muggen pasta på Olivia?

Gammel 20-02-12, 11:38   #15
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

En stemme til for Santinos ved Politihuset. Spiste veldig god pasta sist jeg var der.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 23:14   #16
Tinkerbell
Fullverdig medlem

Tinkerbell sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Tinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Helt enig med flere her om at Santinos har bra pasta, og har dessuten et stort og fin lokale! Håper du blir fornøyd :-)

Tinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 14:20   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pasta Basta i Bogstadveien var bra. Vi var der på søndag, men det var litt "bob bob" stemning i lokalene ...

Gammel 23-02-12, 14:22   #18
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke Pasta Basta, dyrt og litt smakløst synes jeg. Men jeg liker jo Tullin Cafe jeg. Der synes jeg de har så mye forskjellig at man alltid finner noe man har lyst på. Rimelig også. Også liker jeg stemningen.

Gammel 24-02-12, 21:05   #19
Christa

Christa sin avatar

Standard

Da har vi spist på Santinos ved politihuset. Bra pasta, vi fikk veldig mye mat, nesten for mye, hyggelig sted for vesla og vi er fornøyd med det som familiespisested.

Gammel 25-02-12, 03:12   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Vel, mulig jeg ikke er så godt vant. Men jeg synes pastaen på Mama Rosa er storveis.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.