|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har klukkamønsteret i nærheten?Jeg tok med meg klukkakjolen på jobb fordi jeg har to klasser som skal ha 90 minutters prøver i dag - og i stedet for å sitte og surfe på nettet i tre timer tenkte jeg like godt jeg kunne strikke. Men så glemte jeg mønsteret. Strikker i størrelse M og har kommet akkurat der man skal skifte pinne til 3,5 og strikke rett og vrang i 10(?) cm. Skal man gjøre noe mer enn å skifte pinne? Felle? Øke? Eller bare skifte pinne og strikke 10 cm en rett og en vrang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Noen som har klukkamønsteret i nærheten?Jeg er rimelig sikker på at det kun var vrangstrikk altså. Men jeg har ikke mønsteret her så får ikke sjekket. Håper noen andre kan hjelpe.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har klukkamønsteret i nærheten?Nei,det er riktig. Det er etterpå at vrangbordet er ferdig,du skifter pinner og øker. Så fortsett i 10 cm,du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har klukkamønsteret i nærheten?Supert - jeg tok en sjanse, så da gikk det bra i alle fall. Takk skal dere ha begge to |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen som har klukkamønsteret i nærheten?Vrangbord i 10 cm, etter det skal du over på finne 4,5 og strikke glattstrikk samtidig som det økes, så der må du få hjelp igjen.
![]() |
|
|