|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ja det sitter jeg her og lurer på.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Nei. Mannen ble oppgradert til 1. klasse en gang på vei til Australia. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ja, opp til 1.klasse over til USA. Meget behagelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?En gang fra NY- Oslo. Jeg og mannen er på vei hjem med SAS. De har overbooket flyet og vi blir oppgradert til Businessclass. Nais. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Nei, men sønnene mine ble oppgradert en gang fra London til USA, mot å vente noen timer på neste fly. Grunnen var at tre seter i flyet var ødelagt, og de meldte seg til å vente. De fikk i tillegg noe sånt som 4000 kroner pr person, så det dekket nesten reisen. De skulle være lenge borte så det var ikke noe stort tap for dem å vente en halv dag i London. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Jepp. Fra London til Mexico City for mange år siden. Men da hadde svigerfar en finger med i spillet, da han kjenner noen som jobber for BA
|
|
|
#8 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Mannen fikk oppgradert til 1 klasse til USA. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Vi ble det ganske ofte på lange reiser i løpet av de 2,5 årene dom både mannen og jeg hadde gullkort på SAS. Nå er det vel ikke enkelt lenger da ganske mange bruker poengene sine til å oppgradere så at det blir ferre muligheter å oppgradert "gratis". |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Åja mange ganger, både med vanlige billetter og standby |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ja, flere ganger, mannen har gullkort. Beste var fra Oslo til NY, det var skikkelig digg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?
Jeg har reist mye på business på standby, jeg, men mamma hadde jo masse ansiennitet da - kanskje det hadde noe å si? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
...
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ble oppgradert til business fra Stockholm til Bangkok for mange år siden. Veldig behagelig å sove i gode seter hele veien bort. Resten av reisefølget vårt satt på turistklasse og var en smule misunnelige. De sov ikke.
|
|
|
#15 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ja, mellom Azorene og Lisboa, sikkert ikke mer enn 60 min.
|
|
|
|
#17 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Det blir vel mindre og mindre vanlig med tilfeldig oppgradering.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Ja. Flere ganger. Utelukkende når mannen har hatt businessbilletter og jeg økonomi. Jeg liker ikke å fly og vil helst sitte sammen med ham. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?
Har flydd den strekningen to gsnger, en gsng på økonomi m Thai Airways, og en gsng business m SAS. Økonomi med Thai var bedre. Det er ganske utrolig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppgradert på fly?Nei, aldri.
|
![]() |
|
|