Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lasagne i langpanne

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 20:30   #1
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Lasagne i langpanne

Er det nok lasagne i en langpanne til ca 12 personer eller er det i minste laget? Har tenkt å servere baguetter og salat ved siden av.. Tenkte å bruke fire pakker kjøttdeig. Skal ha pølser til barna. Og det blir servert kaker etterpå..

Planen var egentlig å lage ertesuppe på svineknoke, men det skar seg da jeg kom på at en av gjestene ikke spiser svinekjøtt, så nå blir det nødplan..

Hvis dere ikke tror det rekker med lasagne i langpanne, har dere noen tips til annet man kan servere som ikke inneholder svinekjøtt og som ikke er forferdelig avansert?

Sist redigert av Fnissa : 23-02-12 kl 20:53. Årsak: Endret fra tre til fire pakker kjøttdeig
Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 07:57   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lasagne i langpanne

Det mener jeg skal holde. Jeg pleier å beregne 1 pk (400g) kjøttdeig når jeg lager til 4 personer.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 18:44   #3
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Lasagne i langpanne

Takk for svar Nextlife! :-) Det holdt i massevis.. Jeg blir alltid overrasket over hvor lite mat som går med i slike selskaper.. :-O Antagelig fordi jeg er veldig glad i mat selv og ikke skjønner at folk kan være så småspiste.. ;-)

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.