|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Restauranttips venninnegjeng, Oslo?Hvor ville du tatt med deg en gjeng venninner på middag i Oslo? Jeg tenker å invitere venninnegjengen ut for å feire min snart runde bursdag. Jeg har ikke ubegrenset med kapital, men ønsker å ta 4-5 venninner med ut på god middag med vin. Det er viktig for oss at det er god mat/vin, men kanskje enda viktigere at det er et trivelig sted vi kan sitte en god stund. Har tenkt på ca max 1000,- pr pers for mat og vin. Noen med tips? Sist redigert av pippo : 25-02-12 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranttips venninnegjeng, Oslo?Trattoria Popolare anbefales på det varmeste.
![]() |
![]() |
#4 |
Sangfugl
![]() Sv: Restauranttips venninnegjeng, Oslo?Takk for tips! Har ikke vært der, skal absolutt undersøke det litt nærmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranttips venninnegjeng, Oslo?Eik 2. etg har mat og vinmeny for ca den prisen. Livlig og nydelig mat.
![]() |
#8 |
Sangfugl
![]() Sv: Restauranttips venninnegjeng, Oslo?Takk for mange fine tips; jeg googler og vurderer. Eik og Vognmand Nilsen har jeg vært på tidligere, og begge steder frister absolutt til gjentagelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|