Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kakefraktedings

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-12, 21:59   #1
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Kakefraktedings

Kva heiter sånne fat-med-lokk greier, med handtak, som er greie å ha til å ta med seg kaker i? Og kvar får eg kjøpt det i butikk?

Dei hadde ikkje på min lokale Nille og Jernia, har sikkert på ebay og slikt om eg klarar å finne ut av søkeorda.

Gammel 27-02-12, 22:03   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kakefraktedings

Kaketine??

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:06   #3
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

!

Heiter det det altså? Det burde eg jo ha visst.

Gammel 27-02-12, 22:07   #4
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Det heter kaketine ja. Tupperware har også noen som er veldig greie.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:19   #5
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Standard

Ai, dei var ein smule dyrare enn eg trudde at dei ville vere. Såg for meg noko slikt:

Dei har ikkje slikt rimelig på nille/ikea eller noko altså? Eg skal ha med meg fem kaker eit stykke i bil, og det er truleg einaste gongen i livet eg skal på kaketur.

Og cake carrier fant eg det som på ebay, najs.

Gammel 27-02-12, 22:24   #6
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sjekk OBS, der kjøpte jeg ganske billig kaketine. Eventuelt Europris, de har greit utvalg i billige kjøkkengreier.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:26   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en sånn der kaketine på rema tror jeg det var. Den kostet ikke så mange kronene.

Gammel 27-02-12, 22:27   #8
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Europris har sånne man fester på langpannene. Grådig greie til sjokoladekake og slikt.

Gammel 27-02-12, 22:27   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nyttig.no har til 229, men det var kanskje ikke spesielt billig det heller.

Kanskje du kunne hørt på et bakeri om du kunne kjøpt/fått noen kakeesker?

Gammel 27-02-12, 22:39   #10
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Standard

OBS, Europris og Rema ! I shall sjekk. Tusen takk!

Ellers var kakeesker kanskje ikkje så dumt, det er sånne i papp ja?

Gammel 27-02-12, 22:42   #11
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Binders, eller hva de heter nå har vel i papp.

Gammel 27-02-12, 22:44   #12
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Staples har kakeesker, ja. 89,- for fem.

Gammel 27-02-12, 23:22   #13
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fra Curver, kjøpt på Obs for kanskje 139 kroner. Veldig fornøyd! Den finnes i både firkanta og runde varianter.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 06:33   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ei stor firkantet kjøpt til under hundrelappen hos Coop Kjøkken og Hjem, som fører mye av det samme som Coop Obs.

Men jeg hadde nok heller kjøpt engangs om jeg trengte fem kaketiner for en gangs bruk. Evnt lånt

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.