|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri: Hva ville du kjøpt?Jeg vil gjerne ha Advanced eyerepair fra Estee Lauder. Men hva mer?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Jeg hadde nok svidd av pengene på ID sminke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Det hadde vært enkeltpenkelt. Foundation fra La Prairie (1500), og sikkert noe annet småtteri.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Noe fra Clearins som jeg ikke får meg til å kjøpe... Øyekrem, rensekrem og ansiktsvann kanskje.
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Aner ikke.
|
|
|
#7 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Jeg ville nok kjøpt en ny neglelakk, kanskje den nye lilla vårfargen fra Dior? Eller April, den pene røde fra vårkolleksjonen til Chanel. Og en ny Lip Fusion, min yndlingslipgloss, i fargen Fresh eller Kiss. Og gjerne påfyll av mascara fra Lash Fusion også (min absolutte favoritt, selv om jeg synes den er litt pes å få av). Og så har jeg lyst til å prøve en concealer fra Diorskin, har hørt mye bra om den. Jeg hadde kanskje hatt lyst på en ny parfyme også? Og jeg trenger egentlig snart en ny tube av håndkremen min fra Clarins. Den nye stripete rougen til Chanel ser forresten dønn lekker ut, den kommer også på ønskelisten min. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Solpudder fra Estee Lauder. Eller kanskje solpudder er helt ut nå? Jeg bruker det i hvert fall, og får masse skryt for min friske ansiktsfarge også på dager hvor jeg egentlig føler at jeg startet morgenen som lyseblå.
|
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Jeg ville kjøpt ett eller annet som kan få bort pigmentflekkene jeg har i ansiktet.
|
|
|
#10 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Aner ikke. Kan ikke komme på noe i et parfymeri som jeg ville brukt særlig mye penger på. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Åh, det hadde vært deilig å kunne boltre seg i litt luksus.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Neglelakk, og mascara fra Chanel hvertfall.
|
|
|
#14 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Sminke frå Dior hadde eg enda på. Og neglelakk ja, neglelakk!
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?Noe som ikke var testet på dyr, om noe sånt finnes i parfymerier.
|
|
|
#16 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri. Hva ville du kjøpt?
Jo forresten. Litt ID-sminke, og kanskje en god neglelakk av noe slag. For å heve fasaden litt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvis du hadde 2000 kr å bruke i et parfymeri: Hva ville du kjøpt?Jeg husker ikke sist jeg var i et parfymeri, og jeg er nesten tom for dagkrem fra Clarins så det måtte jeg hatt. Ellers hadde jeg sikkert brukt penger på å skjemme bort meg selv. Neglelakk kanskje?
|
|
![]() |
|
|