|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbakeJeg holder på med denne jakken: http://www.ravelry.com/patterns/library/ella-funt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbakeDen er supersøt, og så har jeg funnet noen nydelige farger i Pickles Extra Fine Merino. Strikker til en kollega str 18mnd, men har klart begge armene på en dag. Nå er det bolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbakeJeg leste noe om at det går an å strikke glattstrikk frem og tilbake ved å strikke rett begge veier, men jeg vet ikke hvordan det gjøres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På vei
![]() Sv: Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbake
Kan jeg få spørre deg hvordan det gjøres? Jeg er ikke veldig glad i å strikke vrangt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbakeJeg har brukt denne videoen for å lære meg det: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
På vei
![]() Sv: Strikking: Strikke rundt istedenfor frem og tilbakeTakk for linker. Jeg må nok prøve det ut før jeg finner ut om det er noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|