|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan er ditt forhold til din mor? | |||
Forholdet kunne ikke vært bedre! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 17,23% |
Vi har et fint forhold |
110 | 41,20% |
Vi har et helt greit forhold |
60 | 22,47% |
Vi har et litt dårlig forhold |
30 | 11,24% |
Vi har et veldig dårlig forhold |
16 | 5,99% |
Jeg har ikke kontakt med min mor |
5 | 1,87% |
Deltakere: 267. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
![]() Har du et godt forhold til moren din?Jeg begynnte å tenke på hva slags forhold folk har til moren sin når de blir voksne! Som mamma selv kan jeg jo ikke tenke meg noe annet enn at jeg kommer til å ha et godt forhold til mine barn selv om de blir voksne, men jeg ser jo rundt meg at det ikke alltid er slik. Noen ringes hver dag (flere ganger om dagen
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et helt fint forhold. Vi reiser på hyttetur sammen idag, med min søsters familie også. Vi sees jevnlig og ringes kanskje i snitt en gang i uken. Bor en halvtimes kjøring unna, mens min søster bor rett ved.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et veldig godt forhold til mamma, og har alltid hatt det.
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Hva kan jeg si, min mor er alkoholiker og skadet etter en hjernehinnebetennelse så rollene våre har alltid vært snudd, så jeg har alltid vært omsorspersonen i vårt forhold og det har tatt på, så nå har vi vel ett litt dårlig forhold.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Helt fint forhold.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Forholdet kunne ikke vært bedre!
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Har et godt forhold til begge foreldrene mine. Bor langt unna de begge, men snakker med mamma stort sett daglig |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et veldig godt forhold til både mamma og pappa, men føler meg tettest knyttet til pappa.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et strålende forhold til mamma, og har alltid hatt det. Vi snakkes ikke oftere enn en gang i uken eller litt sjeldnere, og sees ikke mer enn noen få ganger i året, men til gjengjeld er hun innom FP stort sett hver dag, så hun får med seg det meste jeg driver med.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?
Synes du det er sjelden? Jeg snakker med mamma sånn tja ... én gang i måneden i snitt. Kanskje enda sjeldnere.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
Nei, jeg synes ikke en gang i uken er spesielt sjelden, jeg skrev det bare på den måten siden det med å ringes hver dag var noe som ble nevnt som eksempel i HI.
![]() |
#13 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Har et veldig godt forhold til moren min, hun har vært en utrolig støtte for meg etter at jeg ble alene med hovedomsorgen for poden, uten henne tror jeg nesten ikke de praktiske tingene i livet mitt hadde gått rundt i de første årene hvertfall.
![]() |
#14 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har ett godt forhold til mamma, men det har tatt lang tid å bygge opp, og jeg opplever det til tider som litt skjørt. Vi sees omtrent en gang hver 14. dag, men snakkes på telefonen flere ganger i uka. En alvorlig vekker for meg i forhold til å skjønne hvor glad jeg faktisk er i henne, fikk jeg den dagen jeg fikk vite at hun kanskje bare hadde 3 måneder igjen å leve. Det var en sjokkopplevelse, og jeg kjenner veldig på det at jeg stadig trenger mammaen min. Forhåpentlig har vi henne her en stund til.
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har vel ikke et bra forhold til min mor, men jeg er fornøyd med å skjært det ned til et minimum, så for min del er det bra nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Eneste svaralternativ som passet for meg her, var at jeg ikke har kontakt med min mor, all den tid hun døde i romjula 99.
![]() |
#17 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et veldig godt og nært forhold til min mor. Jeg er en ressurs for henne, hun er en ressurs for meg. Det kommer bare positive ting ut av vår kontakt, og vi har ingen negative issues. Tror det kommer av at hun er et genuint positivt og sterkt menneske, hun har ikke baktanker med det hun gjør, hun ønsker det aller beste for meg. Og jeg tilbake.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vel jeg har ikke akkurat kontakt. Spiritualisme er ikke min greie. Men jeg hadde ok kontakt. Jeg anså ikke henne som helt kompetent, men innså at hun gjorde det beste hun kunne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et helt greit forhold.
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Som eg skulle sagt det sjøl!
![]() |
![]() |
|
|