|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Stelton termokanneEr det noen som kjenner til denne type termokanner og kan si noe om kvaliteten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stelton termokanneVi er veldig fornøyd og har en til te og en til kaffe. Men innmaten er i svært tynt glass så man må jo være forsiktige med dem. Jeg vasker dem med flaskekost, men det skal man visstnok ikke gjøre, og mamma sin knuste under samme behandling.
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneVi har tre stykker som vi har hatt i flere år, og er like fornøyde med hver av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Stelton termokanneJeg har hatt min i mange år og er veldig fornøyd. De holder lenge på varmen, hvis man bruker skrulokket, og den er pen og se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneHvordan er det med skrulokket? Jeg har vært borti et par kanner der man måtte skru ganske mye og var man ikke observant så tømte man plutselig lokk og kaffe utover alt. Min far blant annet advarte meg mot det, og har lest det på ymse nettforum også. Har lyst på en sånn, derfor jeg spør, spesielt siden jeg allerede har presskanna.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneTakker for svar damer. Tror nok det blir en slik en på oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stelton termokanneJeg er veldig fornøyd med både den kannen og presskannen fra Stelton.
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneGodt fornøyd med min jeg
![]() |
#11 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Stelton termokanneVi har en som vi er veldig fornøyd med. Vi fikk dessuten presskanne nå, som jeg tenkte bruke til te. Men jeg er så dårlig på slikt, hvor mye te har dere oppi en sånn presskanne?
![]() |
#12 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Stelton termokanneBruker den bare til kaffe så det vet jeg ikke.
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Stelton termokanneJeg bruker aldri skrulokket jeg. Bare vippelokket. Med mindre man skal holde kaffen varm en hel dag, så skulle ikke det være nødvendig?
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Stelton termokanneVi har hatt den kannen i mange år og er veldig fornøyd. Bruker bare skrulokket når jeg putter den i sykkelkurven, hjemme er det bare vippelokket som brukes.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Stelton termokanneJeg har ikke tall på hvor mange ganger svigermor har tømt kaffe over hele kjøkkenbenken med den kanna når den har vippelokk, men jeg tror ikke at man skal ta det som en indikator på at det er en krunglete kanne. Men vi har jo lært, så nå er det alltid bare kjøkkenbenken det går utover.
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Stelton termokanneJeg er også fornøyd, bruker den til kaffe. Bruker bare vippelokket, glemt at jeg også har skrulokk.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneVi har flere. Den som bare brukes til te brukes utelukkende med vippelokk og holder teen varm over natten. Det er kjekt når man har dårlig tid om morgenen. En av kaffekannene holder dårlig varmt, bare en 2-3 timer, så den bruker vi bare når det er selskap. Vi har kjøpt flere erstatningskolber og har erfart at de ikke alle holder like varmt.
![]() |
#20 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
![]() Sv: Stelton termokanneHer i huset har vi tømt så mye kaffe utover, med begge lokkene, at den har blitt reservekanne. Men den holder kaffen varm, det skal den ha! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|