|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Så stor, den lille lykken
|
BergamoVi drar til Bergamo om noen uker. Jeg har vært en to del i Nord-Italia før, men ikke i den byen.
|
|
|
#3 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: BergamoDet er en kjempekoselig by! Gamlebyen, altså, den oppi lia. Jeg var bare der en natt, men la merke til at det var mange interessante butikker (shopping!), et museum og gode restauranter. Spiste nydelig mat der. Skal se om jeg finner ut hva restauranten het.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: BergamoSå fint,Gremli
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: BergamoJeg tror det er da Franco. Den ligger i hovedgata i gamlebyen i hvert fall, før man kommer til torget.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|