|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Stoler du på magefølelsen din?Jeg vet ikke engang om alle har magefølelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg har magefølelse og er bevisst den de gangene den krasjer med logiske, fornuftige tanker jeg har om en sak. Og da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre og blir sur og tverr.
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Definer magefølelse. Jeg tror ofte ting uten å vite det sikkert, men jeg vet ikke om jeg vil kalle det magefølelse. Heller sånn, jeg tror ikke hun der har det så bra hjemme fordi hun sa sånn og sånn. Jeg synes å oppfatte noe bak de ordene. Men da er det jo fordi jeg er så sabla smart og observant ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg har en.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Et sted der magefølelsen min gang på gang viser seg å stemme er når det gjelder barna og helse. Jeg har flere ganger tatt med en tilsynelatende frisk unge til legen, pga jeg følte at noe i stemte, og vi har alltid kommet ut derfra med medisiner..
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Og ja, når logikken og magefølelsen ikke er enig, da trives jeg ikke.
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg har en magefølelse, og de gangene den ikke samsvarer med det hodet konkluderer med så tenker jeg at det er fordi jeg i bakhodet har noe informasjon som jeg ikke greier å komme på, og som gjør at den beslutningen hodet vil gjøre murrer.
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Eg brukar magefølelsen ganske ofte, men lagar gjerne ei grundig mental konsekvensutgreiing først
![]() |
#9 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Det siste året har eg opplevd at magefølelsen, eller intuisjonen min som eg likar kalle det, har prøvd fortelle meg noko men eg har undertrykt det. Når det vise seg at magen min har hatt rett heile tida er eg blitt meir bevisst på dette og dermed lytte eg no veldig til kva den seie. Den har jo stort sett rett.
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Nei. Jeg stoler ikke all verden på magefølelsen. Det er derfor jeg starter så mange tråder her inne for å høre om magefølelsen min er på bærtur eller ikke.
![]() |
![]() |
#11 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Njæ.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Ja, det gjør jeg. Greia er jo at jeg bare husker de gangene magefølelsen har vært rett, ikke de gangene jeg har tatt feil.
![]() |
#14 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg har elendig intuisjon og magefølelse. Den tar svært ofte feil!
![]() |
#15 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Ja, absolutt. Realisten i meg protesterte høylytt og lenge, men måtte gi seg til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg har en problematisk magefølelse. Så på noen områder ignoreres den så godt jeg kan. Når den sier "dette burde en som virkelig bryr seg om deg skjønne instinktivt, denne relasjonen skal termineres" for eksempel. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg tar sjelden avgjørelser i jobbsammenheng basert på magefølelsen. Og det er ene alene for at ingen sjefer liker meg hvis jeg gjør det. Jeg er ingen bissniss-kvinne, og hvis jeg skulle tatt avgjørelser basert på magefølelsen i jobbsammenheng hadde muligens selskapet gått konkurs. Magefølelsen min vil at alle skal være glade og like meg.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Jeg stoler på min magefølelse ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Stoler du på magefølelsen din?Magefølelsen min inntrer vel først når noe skurrer litt for meg, tror jeg. Når det er snakk om valg av noe slag, og der noe sier meg at det umiddelbare kanskje ikke ikke likevel er veien å gå. Jeg tror dog ikke det er intuisjon for meg eller noe spesielt ved det. Jeg tror det er oversett samvittighet, moral, prinsipper, følelser som presser seg litt fram. Sånt kjenner man jo typisk i magen, og når man velger noe som føles godt, ja så blir mat lett i magen og til sinns.
Så fint sagt. Det er ofte sånn jeg også opplever det. Det synes så klart når man først forstår det og ting føles bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|