Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kristiansand

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 14:40   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Kristiansand

Vi lurer på om vi endelig skal besøke dyreparken, men har noen tips til hvor man kan sove i de trakter, uten de altfor store kostnadene?
Og hvordan er det å være uten bil, er det godt med kollektivt i Kristiansand? Kommer man seg lett til Dyreparken? Det fordrer jo igrunnen til overnatting i nærheten, men er interessert i både i nærheten og innen en time unna, da vi ikke vet om vi kjører bil eller tog ennå.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 14:55   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristiansand

Er jo mange steder man kan bo om man har en time unna Dyreparken. Det er blitt veldig fin vei østover til Grimstad og der er det mange bra campingplasser. Hvis ikke du skal ha bil, så finnes det overnatting både inne i parken (det er kjempekoselig å bo i Kardemomme by, og da får man jo også inkludert inngang i to dager og kan være der når parken er stengt for andre) og rett utenfor med et par hoteller.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 15:01   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg ikke bodde sånn ca i Dyreparken så ville jeg lagt litt ekstra penger i det ved å overnatte i det nye Abrahavn. Det nye Sabeltannlandet som åpner nå. Ja, og så ville jeg personlig unngått de tre siste ukene i juli. Om ikke du er svært kontaktsøkende.

Kollektivt går det vel busser fra byen. Kommer an på hvor dere ønsker å overnatte. Men ville hatt bil om jeg ikke bodde i byen eller ved Dyreparken.

Gammel 08-03-12, 21:28   #4
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Ah, så inngang er inkludert om man sover i parken? Det tenkte jeg ikke på...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.