Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

MD Formulations og Decléor

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 13:48   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 22:37.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 14:14   #2
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: MD Formulations og Decléor

Jeg bruker rens og scrub fra MD, og er veldig fornøyd med begge to.
Kjøper som regel fra strawberrynet eller ebay og da koster de jo bare en brøkdel av hva de koster i Norge.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 14:59   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt Neroli og skulle gjerne kjøpt det igjen, hadde det ikke vært for prisen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:03   #4
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan anbefale www.feeluniqe.com og www.hqhair.com , www.beautybay.com for md og decleor, mange produkter der til under tollgrensen.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:06   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har brukt begge deler i mange år.
Rensen og den andre jeg bruker etterpå er drøye i bruk altså. Må kjøpe krem oftere.

Gammel 11-03-12, 15:06   #6
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sjekket ymse nettbutikker, men jeg er redd det blir tollsvie siden Neroli-produktene koster 3-400 kr stykket selv fra utlandet.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:06   #7
dutte
fornyet

dutte sin avatar

dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt rens fra Decleor, krem fra Decleor, skal bestille masker fra md. Det kjennes ikke helt som bomkjøp når det ikke koster mer enn 170 kr.
Hvis man søker opp en av de største hudpleiebloggene på nett så er det greit å finne frem til gode produktanbefalinger man kan forsøke.

Gammel 11-03-12, 15:07   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Har kjøpt rens fra Decleor, krem fra Decleor, skal bestille masker fra md. Det kjennes ikke helt som bomkjøp når det ikke koster mer enn 170 kr.
Hvis man søker opp en av de største hudpleiebloggene på nett så er det greit å finne frem til gode produktanbefalinger man kan forsøke.

Hvor har du fått tak i krem til 170? Det er jo usannsynlig billig, nesten for godt til å være sant?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:16   #9
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Jeg fant 50 ml mattefying krem fra Decleor. Jeg handler i euro eller gbp.

Gammel 11-03-12, 15:50   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tester MD, men det er altfor sterkt for min hud. Jeg ble sår og rødflammete.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 16:53   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg ville vært forsiktig med å ta alle hennes råd for god fisk, for hun har et ekstremt snevert utvalg av merker hun anbefaler, og alt annet blir dømt nedenom og hjem. "Godkjente" merker der i gården er vel Decleor, MD Formulations, Priori og Matis, og det synes jeg er litt pussig, for det finnes veldig mange gode merker på markedet.

Når det er sagt, må jeg advare litt mot Decleor dersom du er duftsensitiv. Det er greit at duftene kommer fra eteriske oljer, men det betyr ikke at man er garantert å ikke reagere på dem. Enkelte av produktene derfra lukter såpass sterkt at jeg får problemer med luftveiene av dem, og jeg er ikke særlig sensitiv i utgangspunktet. Jeg ville ikke brukt såpass sterke produkter som det du har fått anbefalt på en blandingshud, i hvertfall ville jeg brukt en mildere rens. Dersom du bruker for sterke renseprodukter på en blandingshud, vil den gjerne bli i ubalanse; både tørr og stram, samtidig som den glinser fordi huden går i overproduksjon av oljer/fett for å erstatte det som blir fjernet ved å bruke for sterke renseprodukter.

Gammel 11-03-12, 17:00   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudpleiebloggere stoler jeg ikke på lenger enn jeg kan kaste dem gitt. De er som regel gjennomsponset og betalt, og har ikke vett på å vite forskjellen på reklame og anbefaling.

Jeg er for øvrig godt fornøyd med produkter fra Clarins. Milde og fine.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:14   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er den jeg bruker, og jeg har tørr underhud og fet overhud.

Minner meg forresten på at jeg bør få en time til hudpleier. Ikke sikkert huden min er sånn lenger etter hestekuren jeg har gått på.

Gammel 11-03-12, 18:13   #14
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

"For deliveries outside of the UK, in the rare event that you are charged import duty, feelunique.com will provide a refund provided we are notified within 30 days of despatch. Should you wish to claim a refund, please email care@feelunique.com including a scanned copy of any tax invoice paid."

Noen som har testet ut dette? Da kan jeg jo bare bestille det hjem først som sist.

Jepp, jeg bestilte rettetangen min derfra, fikk tilbakebetalt alle ekstra utgifter og sparte altså ca 1000 kroner i forhold til butikkpris her hjemme! Har for øvrig gjort det samme fra Strawberrynet.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.