|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Finanskrisa på 1-2-3Litt fiffig den her. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Det er jo en del som ikke skjønner hvorfor vi skal bry oss om andre land i Europa ift økonomisk krise har jeg inntrykk av. Kanskje dette vil gjøre ting mer forståelig?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finanskrisa på 1-2-3
Sist redigert av m^2 : 13-03-12 kl 17:29. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Dette er jo politisk reklame. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Jeg syns den er fin - den forklarer finans- og gjeldskrisen på en forståelig og illustrerende måte. Jeg har brukt filmen i undervisningssammenheng - men da med informasjonen "det største regjeringspartiets forklaring av finans- og gjeldskrisen". |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Ja, det synes jeg også.
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Politisk reklame på youtube syns eg må vere heilt ok. Bra laga denne her.
|
|
|
#9 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Jeg syns også denne var fin, uavhengig av om jeg stemmer arbeiderpartiet eller ei.
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
:dulter:
|
|
|
|
#13 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Lettfattelig og grei informasjon, så får det bare være at det er politisk reklame.
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Når jeg trykker play og ser filmen i dette forumet så kan jeg ikke se at det er Ap som står bak filmen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Librocubicularist
|
Eg tenkte at dette er typisk AP då dei kom opp med "trygg økonomisk styring" som løysinga på alt vondt, midt i filmen, så eg blei ikkje overraska over at det faktisk var det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Filmen ligger som hovedsak på Arbeiderpartiets forside, så at de ikke informerer før på slutten synes jeg er grei skuring. Ting blir ofte litt rare hvis de tas ut av kontekst.
|
|
|
#18 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Finanskrisa på 1-2-3En veldig engasjerende og lett forståelig forklaring på finanskrisen. Veldig bra laget!
|
|
|
#19 |
|
Tidsklemma
|
Det kommer opp helt i slutten av filmen hvem som har laget den.
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
Sv: Finanskrisa på 1-2-3Slike videoer er veldig reale for å forklare vanskeligere forhold. Synes ofte at media er ganske dårlige på å forklare hvordan forholdene egentlig er. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
![]() |
|
|