|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?3 av 4 barn er klar for vår, men jeg er ikke helt i mål med mellomsøster enda. Tanken var hele tiden at hun skulle bruke skalljakka fra Isbjørn, som hun har hengende i barnehagen, men det er kanskje ikke det plagget som er mest anvendbart utover våren og sommeren, når jakkeværet melder seg? Storesøster har en fin en fra Stormberg, den er litt mykere og "penere", kan brukes til alt egentlig.
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Her kommer vi nok til å gå for to ulike jakker. Hun har skalljakke som er tiltenkt bruk i litt rufsete vær, og i tillegg blir det nok en penere jakke av typen "trench", som jeg ikke har funnet enda.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Det har vi som mellomlag, eller, som du sier, som tynn sommerjakke, men jeg synes det er greit at vårjakken kan tåle en liten regnskyll, feks.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg foretrekker det som måtte ligge i arvetøyposene på loftet. :enkel:
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Hvorfor er ikke Isbjørn sin skalljakke anvendelig? Eneste vårjakken til storebror. Kjøper kanskje en dongerijakke eller noe i tillegg. Lillesøster har en rosa POPsak. Pluss en milliard arvede jakker. Folk hiver jakker etter henne fra alle kanter. Både som arv og gave. Det er ekstremt!
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Her går det i Bergans, Isbjørn og Troll skalljakker, softshelljakke, POP vindfleece, Ticket litt penere vårjakke/skalljakke (vind- og vanntett) + at hun har en halvlang jakke/kåpe med ballongfasong fra Lego. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?
Samme her. :medenkel:
|
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vi venter denne jakken fra Racoon. I fjor kjøpte jeg noen smarte rimelige fra MeeToo. Begge er vanntette og pustende. POP skalljakke og vindtett fleece brukes i barnehagen og Katvig med avtagbar fleece er reserve jakker.
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg planlegger egentlig ikke innkjøp av vårjakker så tidlig, de har alltid jakker fra fjoråret som kan brukes, hentet også opp noen vårsko fra ifjor nå, så tar jeg behovsinnkjøpene etterhvert når det meste av vår-sommertøy er pakket opp og gått over for å se hva som er for lite og hva som mangler. Vi både kjøper selv, arver fra flere i familien og har besteforeldre som kjøper så de har gjerne flere jakker til forskjellig bruk. Skalljakker er supert, vindtette siden det kan være mye surt vær på våren og gjerne noe som er vannavstøtende uten å være rent regntøy.
|
|
|
#13 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?*kremt* vi har visst jakker til enhver anledning ser det ut for. Fleece med og uten vindstopp, bomullsjakker, allversjakker, finjakker, kåpejakker, lekejakker og ørten sweatshirtjakker, det er stort sett sweatshirt, fleece og allværsjakker det går i.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Jeg lurer på hva man gjør når ungen har vokst ut av pop sine jakker. Hvor går man da?
|
|
|
#15 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?
Overalt.
|
|
|
#17 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Ungene her har mange jakker (nå ble dere sjokkert, tenker jeg).
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vi har sverget til POP sine vindlfeecejakker fra starten av. De brukes masse.
Sist redigert av star : 15-03-12 kl 13:29. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken type vårjakke foretrekker du til barna?Vindstopperfleece fra PO.P. eller Kappahl, og en vanntett skalljakke fra PO.P i tillegg.
|
![]() |
|
|