|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Jeg har greid å komme på gulrot og løk, og der stoppet det egentlig.
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Squash funker fint.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Løk, hvitløk, gulrot, stangselleri, cherrytomater? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Gulrot, løk, vårløk, brokkoli, sellerirot, tomater (duh!) og spinat bruker jeg.
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Paprika, hvis du lar det koke til det er mykt.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Blomkål. Seriøst. Hverken mann eller barn merket noe som helst. Egner seg også ypperlig i ostesaus av alle slag.
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Du kan ha i hvilke som helst grønnsaker bare du koker lenge nok, og bruker stavmikseren |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Squash, tomat, aubergin, blomkål, paprika.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Det er rett og slett utrolig godt med paprika i pizzasausen!
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Røde linser har jeg brukt en del.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Absolutt alle de grønnsakene du føler for å kamuflere, godt hjulpet av stavmikseren, ja. Funker veldig fint som pizzafyll og det, har jeg hørt rykter om.
![]() |
#13 |
weird
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?En venninne bruker mye finrevet gulrot og pizzasausen hennes er ekstremt god.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Blomkål var lurt ja.
![]() |
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Paprika og fennikel hadde jeg i sist, for det var det jeg hadde rester av.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Da står tomater, løk, blomkål, aubergin, gulerøtter og linser og koker.
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Dersom han spiser tomatsaus ville jeg kjøpt en pakke med frossen spinat. En sånn som er oppdelt i terninger inni posen. Ha et par-tre terninger i all tomatsaus du tilbereder, og vips; vitaminer og jern! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Siden jeg har lest den andre tråden din tenker jeg spesielt på proteiner i pizzasausen. Jeg ville brukt linser, bønner og f.eks kikerter i ymse variasjoner for å øke protein-inntaket hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva slags grønnsaker kan jeg kamuflere i pizzasaus?Jepp, derfor jeg hadde i linser.
![]() |
![]() |
|
|