|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rislapper?1/2 tallerken grøt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Rislapper?Rislapper lager man ved å blande grøten med litt melk, litt mel og litt egg og steke små lapper. Jeg synes kardemomme smaker huggorm i vafler, boller og lapper, men hver sin smak.
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Rislapper?Jeg laget dem med 4 egg, fire dæsjer mel, to dæsjer melk, litt sukker og litt kardemomme. De ble Perfekte om jeg skal være ærlig. Skjønner at jeg har misforstått litt de andre gangene jeg har prøvd meg på rislapper. Da har de knapt hengt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Rislapper?
Jepp. Bare bland med litt hakket løk, egg, mel (gjerne byggmel), hakkede urter og kesam. Det blir så godt atte!
![]() |
|
|