Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vårdress? Evt bukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-12, 09:09   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken vårdress? Evt bukse

Nå begynner jeg å bli mektig lei.
I går når jeg hentet lillebror så jeg at ticket dressen hans er helt hullete og fæl helt nederst på beina. Masse små hull som går tvers igjennom dressen. Tok den med i barnehagen i dag for å høre hva i all verden de gjorde for noe i går for jeg skjønner ikke hvordan han har fått det til.
Presiserer at jeg ikke klagde til barnehagen altså, jeg lurer bare på om han har gjort noe ekstremt eller om det er dressen som er helt håpløs.

Men i allefall. Han trenger ny dress, eller evt bukse. Men hva? Jeg har jo ikke råd til å kjøpe dresser til tusenlappen hver annen måned heller.
Eldste har POP, men han har jo jaggu klart å slite hull i den også. Yngste har også en POP, men han trenger et skift til

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.