Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kua mi ♥

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-12, 12:15   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kua mi ♥

I går strødde jeg halm hos kua og da pleier de å få fullstendig kula og bare herje rundt. Det tenkte jeg at jeg skulle filme og vise dere, for de er så fine når de leker sånn, gamle røyene.

Vel, det får bli en annen dag, men jeg kan jo vise fram det jeg fikk filmet

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 12:20   #2
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kua mi ♥

De trodde vel de skulle posere, da, når du dro fram kameraet! Søte jenter

Gammel 23-03-12, 12:20   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde et passelig avslappet forhold til å bli filmet...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 12:33   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Kuinnlegg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 12:35   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Avslappet gjeng, ja.
Herlig!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 12:37   #6
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Åh, søte kua!

Gammel 23-03-12, 12:38   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

"Hun har et kamera!"
"Åh nei! Okay, alle oppfør seg, ellers ender vi på youtube!"

Fine jentene.

Gammel 23-03-12, 12:42   #8
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

helledussen for noen flotte damer! Klart de oppfører seg med verdighet når mor kommer med kamera.

Gammel 23-03-12, 12:42   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelige kuene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 12:45   #10
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Du sier de er gamle, men de ser ikke sånn ut. Hvor lenge får de leve? Fine var de i alle fall. Også lukter de godt.

Gammel 23-03-12, 12:49   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minner meg om to Gary Larsonstriper!

Denne:

Og ikke minst denne:

Forøvrig: Jag har koskrekk.

Gammel 23-03-12, 12:54   #12
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Så ut som de var litt skeptiske.

Strø halm skrev du, har de ikke det som underlag hver dag?

Er det sånt fjøs at de kan gå inn og ut som de vil, med madrasser å ligge på?

Så har jeg vært nysgjerrig på hvordan det gikk med kua som datt ned i møkkakjelleren pga rotten lem, dette er en fin anledning til å spørre.

Gammel 23-03-12, 12:54   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Avslappede damer det der.
Så fine de er! Den ene hvite der er herved min nettadoptivku. Så fin!

Det ser jo ut som det er som å vinne i Lotto å få være kua di da.

Gammel 23-03-12, 12:55   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste som forundret meg, var at de ikke sa noe. Det har vært så mange taleføre kuer på Tv i det siste, som skravler i vei på dialekt og reklamerer for Tine. Jeg ble litt skuffet over at Floksa-kuene ikke fortalte litt om livet sitt på Floksa gården, og hvorfor melken blir så god der.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 23-03-12, 12:58   #15
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det eneste som forundret meg, var at de ikke sa noe. Det har vært så mange taleføre kuer på Tv i det siste, som skravler i vei på dialekt og reklamerer for Tine. Jeg ble litt skuffet over at Floksa-kuene ikke fortalte litt om livet sitt på Floksa gården, og hvorfor melken blir så god der.

Ikke sant? Jeg tror rett og slett ikke filmen til Floksa er ekte.

Sist redigert av noen : 23-03-12 kl 13:07.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 13:02   #16
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den ene kua sa visselig "pfffffffffffft" eller noe sånt jeg tror den prøvde å plystre.

Gammel 23-03-12, 13:06   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Ikke sant? Jeg tror rett og slett ikke filmen er ekte.

Tror du det er juks? I så fall er jeg berøvet for nok en vakker illusjon. Ingen julenisse og ingen skravlende kuer?

Gammel 23-03-12, 13:07   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Tror du det er juks? I så fall er jeg berøvet for nok en vakker illusjon. Ingen julenisse og ingen skravlende kuer?

Jeg har presisert i innlegget mitt. Det er selvfølgelig filmen til Floksa som er en bløff.

Gammel 23-03-12, 13:11   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har presisert i innlegget mitt. Det er selvfølgelig filmen til Floksa som er en bløff.

Enten er den en bløff, eller så er de sykelig sjenerte, de flokse-kuene.

Gammel 23-03-12, 13:18   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Jeg må forøvrig gi tilbakemelding til andre brukere før jeg kan gi tilbakemelding til Floksa igjen. Jeg elsker oppdateringer om feet til Floksa. det blir så morsomme tråder på FP av dem.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.