Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 23:02   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg en fin regnjakke?

En som ikke er totalt formløs og grønn?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:03   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Sporten.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:03   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Alle legger inn innlegg som JEG hadde planer om. Jeg vil også ha. Gjerne en regnkåpe forøvrig. Men alt av interesse.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:04   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Regnkåpe finner man på de fleste "kjerringbutikker" som selger yttertøy. Helly Hansen utsalg har også.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:06   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Alle legger inn innlegg som JEG hadde planer om. Jeg vil også ha. Gjerne en regnkåpe forøvrig. Men alt av interesse.



Jeg vil gjerne se bilder til inspirasjon!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:07   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Regnkåpe finner man på de fleste "kjerringbutikker" som selger yttertøy. Helly Hansen utsalg har også.

Da må noe ha skjedd siden i fjor og i forfjor da jeg drev vill jakt på regnkåpe over hele Oslo. Jeg var til og med innom kjerringbutikkene. Og Helly Hansen opplyste om at de var gått ut av produksjon. Og loppemarkedene ble ribbet før de åpnet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:12   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Hmm. Det er et år, halvannet siden jeg kikket på en. Kanskje de har forsvunnet siden den gang.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:14   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Ilse jacobsen har regnkåper tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:05   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?


Dette er en Ilse Jacobsen. Finnes i flere farger med matchende gummistøvler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:11   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Jeg har en bergansjakke og er super fornøyd med den.. de har fin form og veldig god å gå med.. men det kommer jo helt annpå hvordan du vil bruke den



mange fine jakker på sportsbutikkene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:15   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Jeg ønsker meg denne. Den roper på meg - man det er visst bare meg som hører det. Mannen min hører det i alle fall ikke. Kanskje det er fordi den koster 3500,-

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:33   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

NoaNoa har hatt regnkåpe/ jakke tidligere. Mulig de har denne sesongen også.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 08:44   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har en bergansjakke og er super fornøyd med den.. de har fin form og veldig god å gå med.. men det kommer jo helt annpå hvordan du vil bruke den



mange fine jakker på sportsbutikkene.

Å, denne likte jeg! Hva koster denne herligheten da? Og er den vanntett?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:16   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

IKEA har en regnkåpe som er liten og svart og som passer nedi en liten pose. Den er ikke spesielt pen, men jeg nevner det likevel. Grunnen til det er at den er veldig grei å ha med seg i tilfelle det skulle bli væromslag. Jeg har en i bunnen av vognen - alltid beredt! Jeg skal tenke litt mer og komme opp med noen snaisne jakker etter frokost, OK?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:19   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Jeg kjøpte meg rød Bergans jakke i går. Jeg kjenner at det gjør meg lykkelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:20   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg kjøpte meg rød Bergans jakke i går. Jeg kjenner at det gjør meg lykkelig.

Kjenner igjen den følelsen!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:24   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Det verste er at det ikke regner i dag slik at jeg kan få utbytte av den. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:23   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Å, denne likte jeg! Hva koster denne herligheten da? Og er den vanntett?

Den koster mellom 2500 og 3000 tror jeg... er ikke denne jeg har, for jeg har fjordåres modell.. men tror det er en av de billige til Bergans.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:52   #19
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

IKEA har en regnkåpe som er liten og svart og som passer nedi en liten pose. Den er ikke spesielt pen, men jeg nevner det likevel. Grunnen til det er at den er veldig grei å ha med seg i tilfelle det skulle bli væromslag. Jeg har en i bunnen av vognen - alltid beredt! Jeg skal tenke litt mer og komme opp med noen snaisne jakker etter frokost, OK?

Ikea?

Hvor fant du den? Og hvor mye kostet den?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 16:26   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en fin regnjakke?

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Ikea?

Hvor fant du den? Og hvor mye kostet den?

Belgia
Den kostet vel 25 Euro, tror jeg. De hadde den i S, M, L og XL. Den var endel av det "nye" IKEA-sortementet, ting til hus og hjem som ikke strengt tatt er en del av møblementet: Kofferter, PC-bager og slikt. Men jeg finner den ikke på nettet. Det er iallefall et lite, svart hylster.

Fant den frem nå, den heter IKEA Family Upptäcka. Og jeg finner den fremdeles ikke på ikea.no

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 01-10-06 kl 19:52.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no