|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vond lukt i gangenMe har ein liten yttergang som vert brukt til sko og jakker. Døra inn til resten av huset er alltid stengt pga. trekk og kulde (dårleg isolert). No luktar det rimelig heftig av sko. Kva kan nøytralisere sånn lukt? Eg er lite glad i sånne husparfymar, men om det er siste utveg; kva luktar ok?
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vond lukt i gangenEddikvann skal kunne nøytralisere vond lukt. Vet ikke om det hjelper å bare spraye med det, men om du blander det i vaskevannet, hjelper det kanskje?
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Sv: Vond lukt i gangenVi har prøvd det meste for tåfislukt men ingenting funka før vi prøvde en spray vi tilfeldigvis kjøpte på en Farmacia i Spania. Hvis du er i Spania av og til kan jeg finne ut hva den heter. Den lukter lite selv og fjerner så og si all lukt, genialt!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vond lukt i gangenDen sprayen jeg snakker om er en slikt som ikke lukter noe i seg selv. Vi kom over den første gang i Danmark og oppdaget senere at den også var å få tak i på skobutikker hjemme. |
|
|
|
![]() |
|
|