Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The best exotic marigold hotel

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 15:05   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

The best exotic marigold hotel

Jeg går på kino på onsdager, samme hva som går. Hensikten er å la noen andre velge film for meg og slik utvide horisonten litt.

I dag har jeg sett The best exotic marigold Hotel.

Filmen handler om en gjeng erkebritiske pensjonister som av ulike grunner ender på et indisk hotell. Hotellet holder ikke den forventede standard, de sjokkeres av India, de blir kjent med hverandre og med India og forteller sine historier med replikker så morsomme at både Drammen og jeg lo høyt flere ganger. (Noe som ikke er vanlig)

Hvis du vil se en veldig morsom, litt trist, ganske rar film om hverdagsindia og liker britisk humor og britiske skuespillere så er dette filmen for deg. Hvis du bare vil se noe annerledes også.

Jeg anbefaler varmt.

Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:58   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The best exotic marigold hotel

Takk for anbefaling, den hørtes fin ut.

Gammel 28-03-12, 16:09   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Da skal jeg komme meg på kino i påsken.

Gammel 28-03-12, 16:16   #4
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for anbefaling. Vi så forfilmen til denne sist vi var på favorittkinoen, og ble litt betenkt etter lunkne anmeldelser, men har bestemt oss for å se den uansett. Kinodate på Gimle og en film med fantastiske skuespillere, det holder det

Gammel 28-03-12, 16:22   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Den høres fin ut. Nå skal jeg sende PM til Pelle og høre om hun vil gå på kino med meg en av dagene.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:29   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Denne vurderer jeg faktisk å se i kveld, men ble litt avventende pga dårlige kritikker.

Men da tror jeg jammen jeg tar turen likevel, gitt at ikke været blir enda finenere enn det er nå.

Takk for flott tips!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 16:28   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg faktisk veldig til denne! Så reklame for den på tv, og fant ut at jeg måtte se den.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.