|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Jeg trenger tips til PS3-spill
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill.Dersom du liker RPG med litt mer action enn Skyrim så anbefaler jeg Reckoning:Kingdoms of Amalur på det varmeste. Det er relativt likt Skyrim i oppbyggingen, men kampsystemet er mer reaksjonsbasert og actionfyllt. Jeg liker det veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spillHvis du liker grøss, kan jeg absolutt anbefale Silent Hill-serien. Og Resident Evil, men de har tapt seg i det siste, så de tidligere utgavene er best. Jeg er Silent Hill-fan på min hals, helt besatt. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spillGubben her er hekta på Red Dead Redemption. Det er cowboyspill da så det er vel ikke det du er ute etter.
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spillFallout 3 og Fallout New Vegas er ikke nevnt så vidt jeg kan se. De er bygd over samme lest som Oblivion (samme utvikler, samme motor i bunnen av spillet), men de er noen år gamle, og altså ikke så avanserte som Skyrim, men jeg syns de har et bedre kampsystem enn Oblivion. Og jeg regner med man kan finne dem svært billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill
Må den spilles online?
![]() |
#7 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spillFinal fantasy VII? Kanskje litt rolig og gammeldags og kanskje du har spilt det før, men det har tålt tidens tann godt. EDIT: ikke i samme gate som Skyrim
![]() |
#9 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spill
Online eller enspiller?
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg trenger tips til PS3-spillKun enspiller. Dette er sandkassespill; Fallout 3 foregår i og rundt Washington DC, som er grundig bombet, mens oppfølgeren New Vegas foregår i Nevada og Arizona som har sluppet litt lettere unna tredje verdenskrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|