|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Fins det en liste over barnefilmer med norsk tale på itunes?Det ser ikke ut som om det går an å søke på norsk tale som et kriterie blant barnefilmene på itunes? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fins det en liste over barnefilmer med norsk tale på itunes?Hvis du velger disney-kategorien så kommer det opp dubbede filmer som en kategori under den. Der er det tre filmer å velge i.
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fins det en liste over barnefilmer med norsk tale på itunes?Når jeg var inne på itunes nå så kom det også opp ( i reklamebanneret) films in your language. Trykk på det såmser du alle filmer med norsk tale. Hele 5 filmer, men alle barnefilmer :-)
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Sv: Fins det en liste over barnefilmer med norsk tale på itunes?Tusen takk! Jeg fant bare tre da jeg søkte? Men det holdt uansett for påskens filmbehov. |
|
|
|
![]() |
|
|