Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva bør jeg tenke på når jeg har fått den nye tidslinja på FB?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 00:04   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hva bør jeg tenke på når jeg har fått den nye tidslinja på FB?

Overskriften sier det meste.

Jeg har fått den nye tidslinja. Jeg har lite hemliser og slikt, men ønsker likevel at ikke hvermansen skal se veggen og bildene mine. Hva bør jeg tenke på?

Gammel 03-04-12, 00:06   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva bør jeg tenke på når jeg har fått den nye tidslinja på FB?

Det er vel ingen andre som får tilgang til veggen din nå ift før? Om du ikke vil at dine venner skal kunne bla seg tilbake i historikken din så går du bare inn og sletter det du ikke vil de skal lese, men veggen åpner seg plutselig ikke for almennheten selv om du har fått tidslinje.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 00:08   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle har tilgang til bakgrunnsbildet ditt i hvert fall.

Sitat:

Det er vel ingen andre som får tilgang til veggen din nå ift før?

Ikke veggen, men bilder. Facebook har jo gjrot det sånn at når venner av deg kommenterer sine venners bilder, får du det opp i newsfeeden din. Bilder av helt fremmede folk for deg altså. Så man må passe på mer enn før å ha riktige innstillinger på hvem som ser bilder.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 00:09   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Næsj, du kan jo gå gjennom tidslinjen og fjerne det du ikke vil skal vises? Ellers kan det være lurt å ta en sjekk om hvem som ser hva av bilder og det du foretar deg.

Gammel 03-04-12, 00:11   #5
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Og om du får opp at venn1 og venn2 liker ditt og har kommentert datt, så går det an å fjerne dette. Bare hak av for "Ikke abonner på det venn1 liker og kommenterer" når det dukker opp på feeden din.

Gammel 03-04-12, 00:11   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Alle har tilgang til bakgrunnsbildet ditt i hvert fall.

Ikke veggen, men bilder. Facebook har jo gjrot det sånn at når venner av deg kommenterer sine venners bilder, får du det opp i newsfeeden din. Bilder av helt fremmede folk for deg altså. Så man må passe på mer enn før å ha riktige innstillinger på hvem som ser bilder.

Eh, nei. Dette styres av innstillinger man velger selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 12:40   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Eh, nei. Dette styres av innstillinger man velger selv.

Ja, det er det jeg sier. At man må passe på de innstillingene. Om man har åpene bildemapper, fant man dem ikke uten å gå inn på profilen og finne bildene selv, nå dukker de opp i newsfeeden når venner kommenterer dem. De er ikke mer åpne enn før, bare lettere å finne.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.