|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Discovery Cove i FloridaEr det noen som har vært der? Jeg syns det virker veldig deilig, særlig at det er begrenset inngang slik at det ikke er helt kokos med folk.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaWow! Det så gøy ut!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaDet er sikkert mye mer autentisk å gjøre dette i et ordentlig korallrev, men jeg har en lammende frykt for hai. Faktisk så ille at jeg googlet haiangrep i Hellas da jeg skulle dit. Og fant et fra søttitallet, og tenkte derfor haihaihaihaihaihai hver gang jeg var ute i vannet. Vi skal bade i ordentlig havet i Florida også, altså. På begge sider.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaHvor i Florida er dette? Får ikke åpnet siden, men har en intens drøm om å bade med delfiner... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaVi vurderte det, men droppet det. En annen gang vi er der er det godt mulig vi gjør det. Inne på badelandet til Disney, som het ett eller annet om storm/orkan, er det også et basseng der du kan snorkle blandt fisker av ulike arter, noen små, noen så store at jeg ikke turte.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaJeg vet ikke helt hva jeg syns om å svømme med fisk. Jeg innbiller meg at jeg syns det er mer stas med tropiske enn norske. Det syns jeg bare er ekkelt.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaVi kikket på Discovery Cove, men vi fant ut at vi hadde litt for små barn. Vi skal muligens til Florida igjen neste år, så kanskje vi tar det da.
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Discovery Cove i Florida
Fisker får jeg litt noia av, men delfiner er annerledes. Tror jeg. Spent på om jeg er like tøff når det kommer til stykket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
Delfiner er det ikke snakk om at jeg svømmer med. Onde skapningene. Bare later som de er greie, det er jeg sikker på. De har trekantfinne på ryggen! :skingrestemme:
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#14 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaOooo, det så gøy ut!
![]() |
#15 |
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaDelfiner ER snille!! delfiner er snille!! Delfiner er snille!! Delfiner er snille!! :mantra: Kuer derimot... Dumme, ondskapsfulle vesener.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Jeg fikk tærne angrepet av fisk vi snorklet med på bahamas, så jeg er skeptisk til fiskesnorkling.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaDu må se om du kan finne manatees, fantastisk flotte! Det går an å bade med dem i Florida, et par steder, men jeg fikk dessverre aldri gjort det.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Ja, de har jeg funnet, og de er jeg merkelig nok ikke redd. De er mest ute i sjøen på sommeren, men overvintrer i kildene.
![]() |
#20 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() Sv: Discovery Cove i FloridaDet er ikke kyr som er de verste. Det er sau. Øynene følger etter deg. Overalt.
![]() |
|
|