|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dyreparken i KristiansandJeg vurderer å bestille en tur til meg og ungene noen dager i sommer. Men, jeg lurer på om noen kan svare meg på om følgende er fullstendig galskap?
|
|
|
|
#2 |
|
lettere utlada
|
Sv: Dyreparken i KristiansandDet kan nok være en del folk i parken i begynnelsen av juli, men jeg ville nå dratt uansett da.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i KristiansandNei, det synes jeg ikke er galskap. Vi var der i juli i fjor. Var mye folk, men ikke spesiellt slitsomt.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Dyreparken i KristiansandIkke galskap, nei. Men gjerne lurt å smøre med seg litt mat og ha i en kjølebag for det kan være lange køer ved spiseriene (og få sitteplasser). Og kanskje en idé å se gjennom programmet for å sjekke hvilke dyr en vil få med seg fôringene på (det er jo lange avstander i parken). Eneste ulempen ved å dra alene er at du må sette fra deg tingene ubevoktet dersom dere skal ta en attraksjon så velg smart ift hva du tar med deg av verdisaker, osv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i KristiansandVi var der i høysesongen i fjor, jeg var uhyre skeptisk, men ble gledelig overrasket over hvor stressfritt det var. Vi bodde i Kardemomme by, og det var veldig hyggelig og bidro nok sterkt til at stressfaktoren ble så lav.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i KristiansandDet går kjempefint. Mye folk er det på sommeren, men man velger selv om man skal bli stresset eller ei
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Dyreparken i KristiansandDet som er en stor fordel i juli er at det er mye mer program i parken da enn ellers. Ungene mine har elsket forestillingen med Kristian And og de har også likt miniforestillingene med Kaptein Sabeltann. Går man rett til tømmerrenna ved åpningstid eller går dit mot slutten av dagen så er ikke køene så ille. Det var nesten ikke kø ved tivoliapparatene i fjor da vi var der på en av de mest besøkte dagene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Dyreparken i KristiansandLadybug sier det fint. God tur! Jeg har vært der alene med ett, fire og syvåring. Går så fint.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dyreparken i KristiansandHvis man er der for å se dyr og ikke kjøre attraksjoner, så virker parken overraskende lite full selv midt i høysesongen. Det var en positiv overraskelse. Vi så mest på dyr og var i Kardemommeby, og da føltes det ikke så fullt. Men køene på aktivitetene var lange. Med litt forventningsstyring på hva man skal og ikke skal gjøre, så går det fint å reise dit alene med ungene.
|
|
|
|
#10 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dyreparken i KristiansandTusen takk for tilbakemeldinger!
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Dyreparken i KristiansandÅh så heldig!! Jeg vil også til Abra Havn!! Litt teit siden vi bor fem min unna?
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand
Slettes ikke..! Vi skal en helg der i sommer,og bor heller ikke så langt unna
|
|
|
#14 |
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand
Får lufte ideen litt for mannen!
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Dyreparken i KristiansandAbsolutt levelig der i juli synes jeg om man er forberedt på litt køer. Vi må der nok noen turer selv i juli.
|
![]() |
|
|