Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til fine sengelamper?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-12, 19:32   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Tips til fine sengelamper?

Vi har vært litt fram og tilbake på om vi skal ha lys på nattbordene eller over senga, men har endt på over senga, tror jeg.
Vi har lyst grått (skumring) på veggene og ren hvit ellers. Også har jeg kjøpt hvite Kartell nattbord. Tips til fine, enkle lamper?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 19:43   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til fine sengelamper?

Begge fra Herstal

Gammel 08-04-12, 19:47   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg Seed fra Northern Lighting.
http://northernlighting.no/?produkter=seed

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 19:55   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Venla: den øverste var veldig fin, mannen syns det var bittelitt for enkel - men det er veldig stilen altså.

Teofelia: den ønsker jeg meg også, men den koster...

Gammel 08-04-12, 20:30   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke hvordan stilen din er men vi har denne, men har kremhvit panel på veggen så den passer fint inn.
Lyser fint som leselampe.
Fås også som bordlampe.

Gammel 13-04-12, 08:43   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Jeg er ikke så 'pønta', så vil ha noe helt enkelt. Har funnet noen fine, men får ikke linka med iPad. Kom gjerne med flere tips.

Gammel 13-04-12, 08:50   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ønsker meg Seed fra Northern Lighting.
http://northernlighting.no/?produkter=seed

Jeg har den og elsker den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:12   #8
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Artemide Tolomeo wall, er fin synes jeg.

Om du ikke har tenkt investere så mye i lamper på soverommet, men liker disse, har jeg funnet billige kopier her: http://www.illumination.no

Sist redigert av Prilla : 15-04-12 kl 01:35. Årsak: la inn bilde
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.