|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Jeg har en gulvlampe som den på bildet - jeg er ikke spesielt glad i den for jeg går til stadighet rett inn i skjermen på den, men dog. Jeg hadde ikke tenkt å bytte den helt enda, til det er den litt for ny og den var litt for dyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Aner ikke, men om den både er ny og dyr er det vel en reklamasjonssak?
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-...dimmer-442008/
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Ev: sjekk sikringen først! Inni dimmeren, liten tynn sak. Koster 10 kr å bytte ut. Det ordnet seg hos meg med samme problem.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Suksess - there is light! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Jeg har samme lampe med samme problem.
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Clas Ohlson har helt sikkert en sånn wire cutter. De har også dimmere og annet snadder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?
Den dimmeren Mauser linket til ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Avisoleringstang heter det vel. Kjøp en som tar ledninger i diverse forskjellige størrelser.
![]() |
#11 |
fri
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Flink du er! Tror ikke jeg har sånn ledningkutter heller, men jeg passet på å få med meg min del av verktøyet vi hadde fra eksen. Han ble litt sur da jeg hadde med meg anstand (broren min) som hjalp meg til å velge ut det jeg kan komme til å trenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Avmantlingstang heter det. Det må enhver kvinne ha. |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Avisoleringstang? Når skiftet det navn til det? |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det samme, men når du søker hos f.eks. Biltema, Clas O., Elektroimportøren o.l. får du 0 treff på det, mens avisoleringstang får man treff på....
![]() |
#18 |
Passiv
|
Mens når du søker i Google så fremkommer det at det heter avmantlingstang når fagfolk er i sving. |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Lampe som dimmeren ikke virker på - fikse sjæl?Det følger en sånn med her! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|