|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Didrik Solli Tangen gjør reklame (Kilde: youtube.com) - må sees! ![]() (berre gjer da- Yngvar er også med!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Jeg så den på tven for noen uker siden og ble pinlig berørt. Jeg trodde nesten det måtte være en spøk. :grøss:
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)
Det _er jo_ en spøk, på en måte. Den er jo lagd "sånn" med vilje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Jeg elsker den. Jeg finner noe nytt å flire av hver gang. |
![]() |
![]() |
#7 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)
Jammen, jammen, den er jo ikke morsom?! De dummer seg bare ut. (min høyst personlige mening)
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Synes den var kul jeg.
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
Det er jo det som er poenget, at de overdriver så inderlig denne vi-står-sammen-om-det-som-er-viktig-vi-kjendiser. Hyle-morsomt!
![]() |
#11 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Og denne samlingen med tilfeldig sammenraskede kjendiser er jo helt fantastisk. Ullevålsæter, Anne Marie Ottersen, Berre gjer-det fyren og han i A1, for en sammensetning! Og han som i beste we are the world-stil holder en oppblåsbar jordklode over hele koret. For ikke å glemme zalo-linja. Nei, denne får meg til å flire. Og kanskje også til å resirkulere?
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Også de stakkars ekornene |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Fantastisk
![]() |
#17 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Den er morsom. Men 1) minner vel litt for mye om Ylvis sin parodi på "live aid" innsamling for et lokalt skilt nå i høst og 2) den miljømessige verdien av resirkulering er tvilsom (http://tjomlid.com/?p=6101).
![]() |
#18 |
superbruker
|
![]() Sv: Denne er så morsom at den tåler å deles litt mer :D (Didrik & gjenvinning)Den er kjempefin! Jeg digger den. Youtube-versjonen er en del lenger enn den som sendes på tv og tilsvarende bedre.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Selvsagt er den basert på suksessen til Ylvisbrødrene. Og selv om jeg liker tjomlidbloggen godt, så er den hardly noe sannhetsvitne.
![]() |
|
|