Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdag på Gigagøy o.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 12:42   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Bursdag på Gigagøy o.l.

Pompen er invitert i bursdag på Gigagøy.
Jeg er ikke spesielt happy for det, da vi har rundt 40 min kjøring dit. Det har alle i klassen og jeg synes det er litt tankeløst å forvente at folk synes det er greit å kjøre så langt på en søndag.

Invitasjonen er tydligvis en standard greie de har fått fra Gigagøy. Og der står det nada om hva vi foreldre som kjører skal gjøre mens ungene er i bursdag. Jeg nekter å betale for å sitte i det støyet å vente på poden i bursdag. Det er jo ingen butikker som er åpne heller.

Også leser jeg på sidene til Gigagøy, at de ikke tillater sko. Hm. Jeg ser jo den, men det betyr et problem for oss. Pompen MÅ ha minst sandaler med innleggsåler, ellers blir det et helvete på kveld og natt pga smerter i beina.

Jeg har forsøkt nå en stund å ringe de for å høre, men ikke fått svar. Så jeg har sendt de en mail med spørsmål.

Er det noen av dere som har erfaringer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.