|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kan man gjøre i Horten?Skal dit noen timer og ønsker meg kafe restaurant, butikker osv. Anyone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?Gå på marinemuseet.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?Du har butikksenter på Sjøsiden, som er ned mot Bastøferje kaia, og du har også butikker litt lenger opp i sentrum rundt torvet. Du finner Kaffe butikk (altså ikke kaffe, kaffe, men klesmerke Kaffe) oppe ved torvet. Butikken heter Jentene på Kaffe. Der burde du ta en titt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?Horten har enormt mye fint til spesielt voksne. Torvgården senter ligger rett oppenfor Sjøsiden, og der ligger den beste interiørbutikken known to man.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?Det er ingen theatercafe der. Derimot ligger Stallen akkurat der Ramses beskriver, og de har god kaffe og gode, enkle retter der. Jeg hadde tenkt å spise middagen min der i går, men de stengte klokken seks - akkurat da jeg var sulten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva kan man gjøre i Horten?Preus fotomuseum.
![]() |
|
|